Eső után - virágeső | Afterrain - Flowerrain

Eső ... eső továbbra is :). Kedd van, keddre nyarat ígértek, de a nyár érdeklődés hiányában elmarad ... most holnapra ígérik. 

Több mint 4000 nappal ezelőtt indítottam a fotós naplómat, még akkor amikor a diplomám megszerzése után megkaptam az ajándékomat, egy fuji finepix fényképezőgépet. Kitárult a világ és én csak fényképeztem, "pazaroltam" a filmet. :) Kitaláltam, hogy megosztom, mert annyi örömöm volt benne. Meg akartam mutatni még ha tudtam is hogy valószínűleg nem nagy szám, de az enyém, jól érzem magam tőle. Azóta is így vagyok vele, de időközben kevés időm jut rá. Megjelent egy új élet a planétán <3. 

A gondolatmenet célja, hogy megkérdezzem ki nézi meg a képeimet a blogon? A közösségi média miatt a blog már idejétmúltnak tűnik, de nekem nem az és a rendszer látogatókat jelez. Kik vagytok? 

Szép napot.

***

I launched my photo diary more than 4,000 days ago, when I received my gift, a Fuji finepix camera, after graduating. The world unfolded and I was just photographing, "wasting" the film. :) I figured I’d share it because I had so much joy in it. I wanted to show it even if I knew it was probably not a big thing, but mine, I felt good about it. I feel the same ever since, but in the meantime I have little time for it. A new life has appeared on the planet :) <3

The purpose of this mindset is to ask who is checking my pictures on the blog? Due to social media, the blog already seems outdated, but for me it is not and the system signals visitors. Who are you? 

Nice day. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések