Ellenfény | Backlight

2020. május 
Zalaegerszeg (HU)
A buszpályaudvar ellenfényben | The bus station in backlight

Jó ideje nem fényképeztem, aminek örömteli és kevésbé boldogító okai is vannak. Azt gondoltam nem fogok már többé fényképezni, mivel elvesztettem az ötletet, a témát, a lelkesedést, az alkalmat és technikailag sem tudtam, akartam igazán előbbre lépni. Végül azonban mindig visszatérek a fotózáshoz, így nem érdemes ellenállnom, folytatom a blogomat, ami a szívemhez nőtt. Mindig nagy élvezettel készítettem a magam örömére és persze azok számára akik megnézik, ez a jövőben is így lesz. Számomra ez "fotónapló" nagy érték a közösségi oldalak idejében, amelyeknek a látogatottságával nem tudok és nem is akarok lépést tartani és az aktuális "filter-trendjei" sem érdekelnek. Nem lesz minden pasztell és minimalista, vagy túlszínezett. Olyan lesz ami az én látásmódomat tükrözi, amibe természetesen beletartozik a pasztell, a minimalista és néha a túlszínezett is :). Persze az ami a fejemben megjelenik és ami a képekben "leképeződik" gyakran nagyon távol áll egymástól, de jó próbálkozni, egyszer talán sikerül. Kellemes időtöltést itt az oldalon. 
  
(UI: Nem vagyok a szavak mestere, így ne várjon senki szépirodalmi esszéket a képek mellé, bár jó volna, ha az is menne :) )


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések